viernes, 11 de diciembre de 2015

3.1. ACTIVIDADE DE POSITIVO:

Declaración dos dereitos humanos da muller.
A natureza deste texto caracterízase como un texto xurídico, e o texto fundamental da revolución francesa.É  uns dos primeiros documentos históricos que propone la empancipación femenina no sentigo da igualdad dos dereitos o a equiparación xurídica e legal das mulleres en relacións aos varóns.
O tipo de fonte é primaria xa que foi escrito por persoas que vivían na época.
Segundo as circunstancias de espazo e temporais foi sucedido en 1791, sendo Francia unha monarquía constitucional parlamentaria.
A súa autoría foi Olimpa de Gouges a cal naceu en Francia o 7 de Mayo de 1748, caracterízase como escritora, dramaturga e filósofa política francesa. Como outras feministas da súa época, foi abolicionista.
O seu destino é ser divulgado pola poboación de Francia.


Artículos de la Declaración de los derechos de la mujer y la ciudadana:

I - La mujer nace libre y permanece igual al hombre en derechos. Las distinciones sociales sólo puehttps://es.wikipedia.org/wiki/Olympe_de_Gougesden estar fundadas en la utilidad común.
II - El objetivo de toda asociación política es la conservación de los derechos naturales e imprescriptibles de la Mujer y del Hombre; estos derechos son la libertad, la propiedad, la seguridad y, sobre todo, la resistencia a la opresión.
III - El principio de toda soberanía reside esencialmente en la Nación que no es más que la reunión de la Mujer y el Hombre: ningún cuerpo, ningún individuo, puede ejercer autoridad que no emane de ellos.

Resultado de imagen de derechos de la mujer articulos


BIBLIOGRAFÍA:
https://www.google.es/search?q=articulos+de+la+declaracion+universal+de+los+derechos+humanos&espv=2&biw=1777&bih=861&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwijx7Tl9dTJAhXFfRoKHdmvAEoQ_AUIBigB&dpr=0.9#tbm=isch&q=+articulo+3+derechos+de+la+mujer
https://es.wikipedia.org/wiki/Declaraci%C3%B3n_de_los_Derechos_de_la_Mujer_y_de_la_Ciudadana
https://es.wikipedia.org/wiki/Olympe_de_Gouges
Libro de texto de Sociales


No hay comentarios:

Publicar un comentario